Порядок обслуговування пацієнтів в КНП «МП № 25» ХМР
Під час перебування в КНП «МП № 25» ХМР пацієнти повинні виконувати правила перебування пацієнтів у закладі, в тому числі, правила користування мобільним зв’язком.
- Пацієнт, що зайшов до поліклініки, зобов’язаний у осінньо-зимовий період залишити верхній одяг у гардеробі (за умови його роботи).
- Одягнути бахіли перед входом до кабінетів, де дотримується посилений санітарний режим з метою профілактики внутрішньолікарняних інфекцій (маніпуляційні, процедурні, операційні, перев’язувальні, кабінети лікаря-хірурга, кабінет проведення фіброгастроскопії, жіночій оглядовий кабінет, кабінети жіночої консультації тощо ).
- Пацієнт, який знаходиться в поліклініці, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощів та безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
- Необхідно дотримуватись тиші в усіх приміщеннях закладу.
- Якщо пацієнт прийшов вперше, він звертається до реєстратури поліклініки.
- На прохання співробітників реєстратури, пацієнт має надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.
- Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології, тривалість огляду пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступного огляду або обстеження може затриматись).
- Всі данні діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, а також діагноз і рекомендації лікаря вносяться до медичної карти амбулаторного хворого ф. № 025/о.
- Медична карта амбулаторного хворого ф. № 025/о зберігається протягом всього спостереження і лікування в КНП «МП № 25» ХМР, а потім в архіві медичного закладу.
- Всі дані обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки ф. № 027/о, завіреної печаткою медичного закладу.
- Пацієнт зобов’язаний надавати лікарю повну інформацію щодо даного та попередніх захворювань, госпіталізацій та інших питань, що стосуються стану здоров’я.
- Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня особистої гігієни і правил прийому медикаментів.
- У разі, якщо пацієнт є носієм захворювання, що загрожує здоров’ю оточуючих, йому необхідно своєчасно повідомити свого лікуючого лікаря для вибору правильної тактики ведення хворого.
- Адміністрація КНП «МП № 25» ХМР закликає пацієнтів не довіряти свої речі стороннім особам.
- Необхідно неухильно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки.
- У разі виникнення питань щодо якості надання медичних послуг у структурних підрозділах КНП «МП № 25» ХМР, пацієнт може звернутися до адміністрації або висловити свої побажання чи пропозиції у Журналі скарг та пропозицій, який знаходиться в приймальній керівника закладу ( III поверх, каб. № 63)
Надання допомоги за екстреними показаннями
- Прийом пацієнта за екстреними показаннями здійснюється при гострих і раптових погіршеннях в стані здоров’я: висока температура тіла (380С0 і вище), гострі раптові болі будь-якої локалізації, порушення серцевого ритму, кровотечі, що вимагають екстреної допомоги та консультації лікаря.
- Прийом за екстреними показаннями проводиться без попереднього запису, поза загальної черги черговим лікарем.
- Відсутність медичної карти амбулаторного хворого ф. № 025/о і особистих документів не є причиною відмови в екстреному прийомі.
- Екстрена і невідкладна допомога в святкові дні здійснюється за графіком роботи КНП «МП № 25» ХМР, у неробочий час дні – службою екстреної медичної допомоги.