Skip to main content

Порядок обслуговування пацієнтів в КНП «МП № 25» ХМР

Під час перебування в КНП «МП № 25» ХМР пацієнти повинні виконувати правила перебування пацієнтів у закладі, в тому числі, правила користування мобільним зв’язком.
  1. Пацієнт, що зайшов до поліклініки, зобов’язаний у осінньо-зимовий період залишити верхній одяг у гардеробі (за умови його роботи).
  2. Одягнути бахіли перед входом до кабінетів, де дотримується посилений санітарний режим  з метою профілактики внутрішньолікарняних інфекцій (маніпуляційні, процедурні, операційні, перев’язувальні, кабінети лікаря-хірурга, кабінет проведення фіброгастроскопії, жіночій оглядовий кабінет, кабінети жіночої консультації тощо ).
  3.  Пацієнт, який знаходиться в поліклініці, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощів та безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
  4. Необхідно  дотримуватись тиші в усіх приміщеннях закладу.
  5. Якщо пацієнт прийшов вперше, він звертається до реєстратури поліклініки.
  6.  На прохання співробітників реєстратури, пацієнт має надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.
  7. Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології, тривалість огляду пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступного огляду або обстеження може затриматись).
  8. Всі данні діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, а також діагноз і рекомендації лікаря вносяться до медичної карти амбулаторного хворого ф. № 025/о.
  9. Медична карта амбулаторного хворого ф. № 025/о зберігається протягом всього спостереження і лікування в КНП «МП № 25» ХМР, а потім в архіві медичного закладу.
  10. Всі дані обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки ф. № 027/о, завіреної печаткою медичного закладу.
  11. Пацієнт зобов’язаний надавати лікарю повну інформацію щодо даного та попередніх захворювань, госпіталізацій та інших питань, що стосуються стану здоров’я.
  12. Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня особистої гігієни і правил прийому медикаментів.
  13. У разі, якщо пацієнт є носієм захворювання, що загрожує здоров’ю оточуючих, йому необхідно своєчасно повідомити свого лікуючого лікаря для вибору правильної тактики ведення хворого.
  14. Адміністрація КНП «МП № 25» ХМР закликає пацієнтів не довіряти свої речі стороннім особам.
  15. Необхідно неухильно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки.
  16. У разі виникнення питань щодо якості надання медичних послуг у структурних підрозділах КНП «МП № 25» ХМР, пацієнт може звернутися до адміністрації або висловити свої побажання чи пропозиції у Журналі скарг та пропозицій, який знаходиться в приймальній керівника закладу ( III поверх, каб. № 63)
Надання допомоги за екстреними показаннями
  1. Прийом пацієнта за екстреними показаннями здійснюється при гострих і раптових погіршеннях в стані здоров’я: висока температура тіла (380С0 і вище), гострі раптові болі будь-якої локалізації, порушення серцевого ритму, кровотечі, що вимагають екстреної допомоги та консультації лікаря.
  2. Прийом за екстреними показаннями проводиться без попереднього запису, поза загальної черги черговим лікарем.
  3. Відсутність медичної карти амбулаторного хворого ф. № 025/о і особистих документів не є причиною відмови в екстреному прийомі.
  4. Екстрена і невідкладна допомога в святкові дні здійснюється за графіком роботи КНП «МП № 25» ХМР, у неробочий час дні – службою екстреної медичної допомоги.
Перейти до вмісту