Skip to main content

Правила перебування пацієнтів в КНП «МП № 25» ХМР

Під час перебування в КНП «МП № 25» ХМР пацієнти повинні виконувати правила перебування пацієнтів у закладі, в тому числі, правила користування мобільним зв’язком.
  1. Пацієнт, що зайшов до поліклініки, зобов’язаний у осінньо-зимовий період залишити верхній одяг у гардеробі (за умови його роботи).
  2. Одягнути бахіли перед входом до кабінетів, де дотримується посилений санітарний режим  з метою профілактики внутрішньолікарняних інфекцій (маніпуляційні, процедурні, операційні, перев’язувальні, кабінети лікаря-хірурга, кабінет проведення фіброгастроскопії, жіночій оглядовий кабінет, кабінети жіночої консультації тощо ).
  3.  Пацієнт, який знаходиться в поліклініці, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощів та безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
  4. Необхідно  дотримуватись тиші в усіх приміщеннях закладу.
  5. Якщо пацієнт прийшов вперше, він звертається до реєстратури поліклініки.
  6.  На прохання співробітників реєстратури, пацієнт має надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.
  7. Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології, тривалість огляду пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступного огляду або обстеження може затриматись).
  8. Всі данні діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, а також діагноз і рекомендації лікаря вносяться до медичної карти амбулаторного хворого ф. № 025/о.
  9. Медична карта амбулаторного хворого ф. № 025/о зберігається протягом всього спостереження і лікування в КНП «МП № 25» ХМР, а потім в архіві медичного закладу.
  10. Всі дані обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки ф. № 027/о, завіреної печаткою медичного закладу.
  11. Пацієнт зобов’язаний надавати лікарю повну інформацію щодо даного та попередніх захворювань, госпіталізацій та інших питань, що стосуються стану здоров’я.
  12. Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня особистої гігієни і правил прийому медикаментів.
  13. У разі, якщо пацієнт є носієм захворювання, що загрожує здоров’ю оточуючих, йому необхідно своєчасно повідомити свого лікуючого лікаря для вибору правильної тактики ведення хворого.
  14. Адміністрація КНП «МП № 25» ХМР закликає пацієнтів не довіряти свої речі стороннім особам.
  15. Необхідно неухильно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки.
  16. У разі виникнення питань щодо якості надання медичних послуг у структурних підрозділах КНП «МП № 25» ХМР, пацієнт може звернутися до адміністрації або висловити свої побажання чи пропозиції у Журналі скарг та пропозицій, який знаходиться в приймальній керівника закладу ( III поверх, каб. № 63)
Правила користування мобільним зв’язком
  1. Користувачам мобільного зв’язку важливо розуміти, що будь-який телефон стандарту GSM – це приймач і передавач радіосигналів малої потужності. Незважаючи на очевидну необхідність і корисність мобільного зв’язку в житті сучасної людини, існує певний перелік місць, де необхідно обмежити себе в користуванні ним.
  2. Забороняється користуватись мобільним телефоном під час огляду лікарем, проведення будь-яких маніпуляцій у спеціалізованих кабінетах (маніпуляційний, процедурний, операційні, клініко-діагностична лабораторія та ін.).
  3. Необхідно виключити свій мобільний телефон у кабінетах ЕКГ, нейрофункціональних досліджень, фізіотерапевтичному, рентгенологічному, де випромінювання приймача може викликати небажані збої в роботі медичної техніки, бо мобільний телефон може впливати на роботу чутливого мобільного устаткування.
  4. Неприпустимо користуватися мобільним телефоном одночасно з особистими медичними приладами (кардіостимулятор, слуховий апарат та ін.) і якщо поряд знаходиться людина, яка використовує особистий медичний прилад, який реагує на радіосигнали мобільного зв’язку.
  5. Під час перебування у денному стаціонарі закладу мобільний телефон слід переводити в режим без звуку або на мінімальну гучність дзвінку.
  6. Недопустимо користуватись чужим мобільним телефоном або повідомляти його номер без дозволу власника.
Згідно вимог КНП «МП № 25» ХМР Заборонено:
  1. Входити в кабінет лікаря без виклику;
  2. Входити в кабінет лікаря у верхньому одязі;
  3. Поводити себе шумно, нестандартно, створювати проблему для інших пацієнтів.
  4. Проявляти будь-яку форму агресії в приміщенні поліклініки та на прилеглих територіях.
  5. Вчиняти інші дії, які можуть нанести шкоду здоров’ю громадян, а також майну закладу.
  6. Смітити на території закладу, викидати сміття, залишки їжі та інші сторонні предмети.
  7. Займатися тютюнопалінням, вживанням спиртних напоїв, наркотиків або інших психотропних засобів в приміщенні поліклініки.
  8. Приносити на територію закладу легкозаймисті речовини, холодну та вогнепальну зброю, а також предмети, небезпечні для життя. Демонструвати їх персоналу або оточуючим, погрожувати ними.
  9. Намагатися винести за межі будь-яке майно, розхідні матеріали, медикаменти, які належать КНП «МП № 25» ХМР.
  10. Займатись будь-яким видом торгівлі або обміну.
  11. Приводити або приносити в заклад тварин, птахів.
  12. У разі наявності будь-якого із вище перелічених видів порушень, адміністрація КНП «МП № 25» ХМР залишає за собою право виклику патрульної групи поліції для складання протоколу про адміністративне правопорушення або представників служби ТОВ «Охорона і  безпека плюс ».
Перейти до вмісту