Правила перебування пацієнтів в КНП «МП № 25» ХМР
    Під час перебування в КНП «МП № 25» ХМР пацієнти повинні виконувати правила перебування пацієнтів у закладі, в тому числі, правила користування мобільним зв’язком.
    
    
                                
    
    
        
- Пацієнт, що зайшов до поліклініки, зобов’язаний у осінньо-зимовий період залишити верхній одяг у гардеробі (за умови його роботи).
 - Одягнути бахіли перед входом до кабінетів, де дотримується посилений санітарний режим з метою профілактики внутрішньолікарняних інфекцій (маніпуляційні, процедурні, операційні, перев’язувальні, кабінети лікаря-хірурга, кабінет проведення фіброгастроскопії, жіночій оглядовий кабінет, кабінети жіночої консультації тощо ).
 - Пацієнт, який знаходиться в поліклініці, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощів та безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
 - Необхідно дотримуватись тиші в усіх приміщеннях закладу.
 - Якщо пацієнт прийшов вперше, він звертається до реєстратури поліклініки.
 - На прохання співробітників реєстратури, пацієнт має надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.
 - Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології, тривалість огляду пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступного огляду або обстеження може затриматись).
 - Всі данні діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, а також діагноз і рекомендації лікаря вносяться до медичної карти амбулаторного хворого ф. № 025/о.
 - Медична карта амбулаторного хворого ф. № 025/о зберігається протягом всього спостереження і лікування в КНП «МП № 25» ХМР, а потім в архіві медичного закладу.
 - Всі дані обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки ф. № 027/о, завіреної печаткою медичного закладу.
 - Пацієнт зобов’язаний надавати лікарю повну інформацію щодо даного та попередніх захворювань, госпіталізацій та інших питань, що стосуються стану здоров’я.
 - Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня особистої гігієни і правил прийому медикаментів.
 - У разі, якщо пацієнт є носієм захворювання, що загрожує здоров’ю оточуючих, йому необхідно своєчасно повідомити свого лікуючого лікаря для вибору правильної тактики ведення хворого.
 - Адміністрація КНП «МП № 25» ХМР закликає пацієнтів не довіряти свої речі стороннім особам.
 - Необхідно неухильно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки.
 - У разі виникнення питань щодо якості надання медичних послуг у структурних підрозділах КНП «МП № 25» ХМР, пацієнт може звернутися до адміністрації або висловити свої побажання чи пропозиції у Журналі скарг та пропозицій, який знаходиться в приймальній керівника закладу ( III поверх, каб. № 63)
 
    Правила користування мобільним зв’язком
    
    
                                
    
    
        
- Користувачам мобільного зв’язку важливо розуміти, що будь-який телефон стандарту GSM – це приймач і передавач радіосигналів малої потужності. Незважаючи на очевидну необхідність і корисність мобільного зв’язку в житті сучасної людини, існує певний перелік місць, де необхідно обмежити себе в користуванні ним.
 - Забороняється користуватись мобільним телефоном під час огляду лікарем, проведення будь-яких маніпуляцій у спеціалізованих кабінетах (маніпуляційний, процедурний, операційні, клініко-діагностична лабораторія та ін.).
 - Необхідно виключити свій мобільний телефон у кабінетах ЕКГ, нейрофункціональних досліджень, фізіотерапевтичному, рентгенологічному, де випромінювання приймача може викликати небажані збої в роботі медичної техніки, бо мобільний телефон може впливати на роботу чутливого мобільного устаткування.
 - Неприпустимо користуватися мобільним телефоном одночасно з особистими медичними приладами (кардіостимулятор, слуховий апарат та ін.) і якщо поряд знаходиться людина, яка використовує особистий медичний прилад, який реагує на радіосигнали мобільного зв’язку.
 - Під час перебування у денному стаціонарі закладу мобільний телефон слід переводити в режим без звуку або на мінімальну гучність дзвінку.
 - Недопустимо користуватись чужим мобільним телефоном або повідомляти його номер без дозволу власника.
 
    Згідно вимог КНП «МП № 25» ХМР  Заборонено:
    
    
                                
    
    
    
- Входити в кабінет лікаря без виклику;
 - Входити в кабінет лікаря у верхньому одязі;
 - Поводити себе шумно, нестандартно, створювати проблему для інших пацієнтів.
 - Проявляти будь-яку форму агресії в приміщенні поліклініки та на прилеглих територіях.
 - Вчиняти інші дії, які можуть нанести шкоду здоров’ю громадян, а також майну закладу.
 - Смітити на території закладу, викидати сміття, залишки їжі та інші сторонні предмети.
 - Займатися тютюнопалінням, вживанням спиртних напоїв, наркотиків або інших психотропних засобів в приміщенні поліклініки.
 - Приносити на територію закладу легкозаймисті речовини, холодну та вогнепальну зброю, а також предмети, небезпечні для життя. Демонструвати їх персоналу або оточуючим, погрожувати ними.
 - Намагатися винести за межі будь-яке майно, розхідні матеріали, медикаменти, які належать КНП «МП № 25» ХМР.
 - Займатись будь-яким видом торгівлі або обміну.
 - Приводити або приносити в заклад тварин, птахів.
 - У разі наявності будь-якого із вище перелічених видів порушень, адміністрація КНП «МП № 25» ХМР залишає за собою право виклику патрульної групи поліції для складання протоколу про адміністративне правопорушення або представників служби ТОВ «Охорона і безпека плюс ».